Välkommen till min värld

15 december, 2008

Trevligt med grannar som knullar på högsta volym

Det är natt. Tjejen ligger jämte mig och sover, hennes andning är tung och hennes rastlösa ben far omkring under täcket som två hungriga pytonormar. Det stör inte mig, inte längre. Utan jag ligger helt oberörd och läser senaste numret av Kamera och bild. Intressant läsning. 

Plötsligt bryts det nattliga lugnet av ett högt skrik. Vad i helvete, tänker jag. Är det någon uppfuckad granne som slår sin sambo, eller vad är det som händer? Jag ligger stilla och lyssnar men jag hör bara tystnad, så jag fortsätter att läsa. Ett bra nummer av Kamera och bild, det här.

ÅÅÅHHHHH. Samma röst som skriker men denna gång har tonen i skriket ändrats. Det är ett blött och grötigt skrik. Nu fattar jag vad det är frågan om. Paret i lägenheten jämte har alldeles uppenbarligen avsatt lite tid för sexy time. Mysigt, för dem. Inte så mysigt för mig, med tanke på att skriket inte kommer från en strupe utan ett adamsäppel, om man säger så. 

Trodde faktiskt inte killar brukade skrika så högt under sexakten. Jag gör inte det i alla fall men vad vet jag, det kanske är mig det är fel på och att alla killar skriker som bindgalna stenåldersmänniskor varje gång de får besöka hallongrottan?

Jag försöker läsa min nyinköpta tidning men skriken är för påträngande. De fullkomligen borrar sig in i hjärnan och stöter bort all annan verksamhet därinne. Det som gör denna händelse så obehaglig är att jag ju vet hur de sexidkande paret ser ut. Jag och min tjej brukar, lite föraktfullt, kalla dem för tian. Varför? Jo därför att killen är 1,85 cm lång och smalare än den smalaste supermodellen. Han är så smal att han gömma sig bakom en lyktstolpe, på riktigt. Tjejen däremot, hon är 1,55 cm lång och ungefär lika bred. Hon kan inte gömma sig bakom en lyktstolpe, jag är inte ens säker på att hon kan gömma sig bakom en normalstor bil utan att någon del av henne tittar fram. 

Det här kan förstås låta elakt, men det är ju inte så att vi säger detta till dem utan det är bara min och min sambos interna terminologi. I vilket fall, "tian" fortsatte sitt skrikande och stönande allt medan bilderna i mitt huvud blev värre och värre. Efter ett tag var det som att jag blev tvingad att titta på en porrfilm som jag verkligen inte ville titta på, mitt huvud höll på att sprängas. 

Men så, ett högt och utdraget skrik och därefter tystnad. Jag lyssnade intensivt i några minuter, för att verkligen försäkra mig om att det var slutgökat för den här gången. Det var det. Jag blev faktiskt upprymd, det kändes lite som att jag fått en present. Jag funderade på att väcka tjejen och skrika: " Yeah, dom har knullat färdigt! Fan vad gött!". Det gjorde jag förstås inte utan jag fortsatte läsa men kvällen var förstörd, för det enda jag kunde tänka på var grötiga skrik och två nakna kroppar av omaka storlekar.  

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Din mulliga grannkvinna skulle säkert behöva din"hjälp" någon natt eller varför inte på dagtid. Hjälp henne!

Bloggtoppen.se

Portfolio

Portfolio
Några av mina bilder i ordnad form

Bloggintresserade