Välkommen till min värld

27 augusti, 2009

Grattis till den nya tv-serien TV6.

TV6 har tydligen fått tag på en ny tv-serie som ska vara helt fantastisk. Seinfeld eller Seinfelt heter den. Jag tycker verkligen att det är bra av dem att vara så snabba på bollen och snappa upp en så bra serie före alla andra kanaler. Enligt reklamen ska de börja visa den från början och det är ju bra. Var skulle de annars börja visa den, från slutet eller? Hahaha, nej, de hade bara varit dumt. Jag menar, vi måste som tittare måste ju få tid på oss att lära känna karaktärerna.

Ett mycket bra initiativ av TV6. Sådana här chansningar måste premieras och jag önskar TV6 all lycka med sin nyskapande satsning. Hoppas nu bara att Seinfeld, eller Seinfelt, gillas av den svenska tv-publiken så att de inte slutar sända den efter bara några avsnitt.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se

Portfolio

Portfolio
Några av mina bilder i ordnad form

Bloggintresserade