Välkommen till min värld

13 april, 2009

Ironist som blivit pretto?

Jag läste just lite i Johan Rheborgs blogg. I ett inlägg skriver han kort om att han gick upp taket och filmade sig själv med staden i bakgrunden. Jag klickar igång filmen och mycket riktigt är han uppe taket och filmar sig själv. Filmen är redigerad så att den ger ett lite drömsk intryck med suddiga kanter. Filmen är även tonsatt med en bit musik som är så pretentiös att trumhinna krullar sig. Jag finner det hela vara mycket märkligt. Johan Rheborg, medlem i Killinggänget, en av ironins grundare, står, till synes, på fullaste allvar och filmar sig själv i 1,45 minuter uppe på ett tak. Det är som sagt, mycket märkligt.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se

Portfolio

Portfolio
Några av mina bilder i ordnad form

Bloggintresserade