Välkommen till min värld

17 april, 2009

Satans interwebb

Åhh, jag känner mig instängd i min interwebbvärld. Jag besöker samma gamla sidor om och om igen. Ibland känner jag mig vild, söker efter nya interwebbsidor att lägga till bland mina bokmärken men det slutar alltid med att jag inte hittar något av intresse. Och så sitter jag där, besviken och förargad över att det finns ett helt interwebb tillgängligt, fullt av kunskap, humor och lärdomar som jag inte förmår att hitta.

Ibland surfar jag in på google. Taggad till tusen. Jag har gått hela dagen och tänkt på något som måste kollas upp. Pulsen lite högre än normalt. Jag lägger händerna på tangentbordet för att skriva det magiska sökordet. Pang. Hjärnan stannar. Svart. Hade jag fått en miljon om jag hade kommit ihåg vad det var jag skulle söka efter hade det inte hjälp. Inte ens om mitt liv hade hängt på det hade jag kommit i håg vad jag ville söka efter. Jag stirrar på skärmen. På googles fula logga.

Och så jag klickar på ett av mina gamla bokmärken.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se

Portfolio

Portfolio
Några av mina bilder i ordnad form

Bloggintresserade